Support

Heb je een vraag of een probleem?
remmicom staat klaar om je te helpen.

Onze support


1. Contacteer de helpdesk

Bevolking en vreemdelingenburgerzaken@remmicom.be
016 44 29 86
Burg. stand en begraafplaatsenburgerzaken@remmicom.be
016 44 29 84
Omgevingomgeving@remmicom.be
016 44 29 83
Secretariaatsecretariaat@remmicom.be
016 44 29 85
Mid-officemid-office@remmicom.be
016 44 29 89
Infrastructuurservice@remmicom.be
016 56 08 50
Andere vrageninfo@remmicom.be
016 68 02 23

Handleidingen en andere documentatie vind je op onze klantenzone.


2. Start de Remmicom Telesupport

Heb je een Remmicom medewerker aan de lijn en wil hij of zij even uw PC overnemen? Start hier de Remmicom Telesupport.


Hoe?

  • Klik op de link
  • Klik op “uitvoeren”
  • Geef het teamviewer-ID en het wachtwoord aan de helpdesk-medewerker van Remmicom

03. Nieuwe of aangepaste gebruiker software

Wil je een nieuwe gebruiker toegang geven tot onze software, of een bestaande gebruiker aangepaste rechten geven? Ga dan naar onze klantenzone.


Zelf beheren?

Wist je dat in vele gevallen je systeembeheerder de nieuwe medewerker ook kan aanmaken en de juiste rechten kan toekennen via ons pakket Gebruikersbeheer?