Heb je een vraag of een probleem?
remmicom staat klaar om je te helpen.
Onze support
1. Contacteer de helpdesk
Bevolking en vreemdelingen | burgerzaken@remmicom.be 016 44 29 86 |
Burg. stand en begraafplaatsen | burgerzaken@remmicom.be 016 44 29 84 |
Documenten | documentbeheer@remmicom.be 016 44 29 02 |
Omgeving | omgeving@remmicom.be 016 44 29 83 |
Secretariaat | secretariaat@remmicom.be 016 44 29 85 |
Mid-office | mid-office@remmicom.be 016 44 29 89 |
Infrastructuur | service@remmicom.be 016 56 08 50 |
Andere vragen | info@remmicom.be 016 68 02 23 |
Handleidingen en andere documentatie vind je op onze klantenzone.
2. Start de Remmicom Telesupport
Heb je een Remmicom medewerker aan de lijn en wil hij of zij even uw PC overnemen? Start hier de Remmicom Telesupport.
Hoe?
- Klik op de link
- Klik op “uitvoeren”
- Geef het teamviewer-ID en het wachtwoord aan de helpdesk-medewerker van Remmicom
03. Nieuwe of aangepaste gebruiker software
Wil je een nieuwe gebruiker toegang geven tot onze software, of een bestaande gebruiker aangepaste rechten geven? Ga dan naar onze klantenzone.
Zelf beheren?
Wist je dat in vele gevallen je systeembeheerder de nieuwe medewerker ook kan aanmaken en de juiste rechten kan toekennen via ons pakket Gebruikersbeheer?